Smukła sylwetka i wysportowane ciało są dla wielu osób marzeniem. W trosce o stworzenie formy na lato, czy po prostu wprowadzenia zdrowych nawyków do swojego życia, sporo osób zastanawia się, jaką dietę na odchudzanie powinni zastosować, aby przyniosła ona jak najlepsze korzyści. Dieta powinna stać się nowym stylem życia, nie tylko okresowym sposobem żywienia. Jednak w celu schudnięcia jest konieczne zastosowanie się do kilku istotnych reguł w tym zakresie.

Jaka dieta na odchudzanie?

Kluczem do uzyskania niższej masy ciała jest przede wszystkim niestosowanie nadwyżki kalorycznej, a wręcz konsumowanie mniej pokarmów niż wynosi nasze zapotrzebowanie kaloryczne. Żeby nie odczuwać zbyt dużych skutków przebywania na redukcji, zmniejszyć liczbę przyjmowanych kalorii do np. 200-300 kcal dziennie. W tym celu warto spożywać duże ilości warzyw, aby przyrządzane posiłki były w możliwym stopniu jak najbardziej sycące, a jednocześnie niskokaloryczne i zdrowe.

Warto ograniczyć także wszelkiego rodzaju słodycze i inną przetworzoną żywność. Jest to spowodowane faktem, że pokarmy te mają dużą wartość kaloryczną, przy jednoczesnej niskiej wartości odżywczej. Spożywając zbyt dużą liczbę fast foodów, do organizmu dostarcza się także dużą ilość soli, która może zatrzymywać wodę w organizmie, co będzie skutkowało wyższą wartością podczas wchodzenia na wagę.

Natomiast należy pić ok. 2 litry wody, która pomaga w regulacji wszelkich procesów w organizmie, w tym także trawienia.

Pamiętaj, że picie wody w odpowiedniej ilości sprzyja utracie wagi. Jej picie zmniejsza ilość przyjmowanych kalorii, jeżeli zastępujesz nią inne napoje. Pomaga również stłumić apetyt przed posiłkami, pełni rolę „zapełniacza” żołądka. POZNAJ 10 SPOSOBÓW KTÓRE POMOGĄ CI ZWIĘKSZYĆ ILOŚĆ WYPIJANEJ WODY!

 

Jaka dieta na odchudzanie? Przede wszystkim zrównoważona.

 

Ile jeść, żeby schudnąć?

Aby dowiedzieć się, ile jeść na diecie redukcyjnej, warto wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne, które uwzględnia także poziom aktywności fizycznej w skali tygodnia i  rodzaj wykonywanej pracy. Ilość ruchu, a także parametry takie jak waga, wzrost i wiek mają bezpośrednie przełożenie na zapotrzebowanie kaloryczne.

 

Jak jeść, żeby schudnąć?

Żeby schudnąć, ważne jest spożywanie posiłków, które charakteryzują się dużą sytością i małą ilością kalorii. Jednak nie warto odmawiać sobie ulubionych posiłków. Wszystko należy jednak robić z zachowaniem zdrowego rozsądku. Wysokokaloryczne produkty należy w swojej redukcyjnej diecie ograniczać, jednak raz na jakiś czas można je wprowadzić do codziennej diety. Dzięki temu możliwe będzie wprowadzenie zdrowych nawyków na lata i wytrwaniu w przestrzeganiu diety redukcyjnej aż do momentu osiągnięcia wymarzonej wagi.

 

Co jeść, żeby schudnąć?

Z chęcią pomożemy Ci zbudować nawyk świadomego jedzenia i poszerzyć wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania, które przyniesie efekty. Nasze zalecenia są opracowane przez specjalistów. Dieta Królów jest zdrowa, sycąca i przede wszystkim pozwoli Ci pożegnać się z pytaniem: co jeść, żeby schudnąć?

Zapraszamy do skorzystania z Programu Królów!