Wakacyjna fiesta, grille, smażone rybki, goferki (często na bogato), lody, słodkie napoje, alkohol. Brzmi przepysznie, prawda? No właśnie, brzmi nie tylko pysznie, ale również kalorycznie. Nic dziwnego, że większość osób powracająca z wakacyjnych urlopów i wojaży, wraca z nadprogramowymi kilogramami. A jak dobrze wiemy, przybrać na wadze jest bardzo łatwo, ale schudnąć, już niestety proste nie jest. To niestety także rosnący problem globalny. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) przypomina, że na świecie z otyłością zmaga się 800 mln osób i ich liczba stale rośnie. Groźna przypadłość dotyka osoby w każdym wieku.Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie 6 sposobów, jak możesz poprawić sylwetkę i samopoczucie po urlopowej rozpuście.

1. Wróć do zdrowego i regularnego odżywiania

Nie od dzisiaj wiemy, że regularność posiłków to jedna z podstaw utrzymania wagi. W ciągu dnia powinniśmy spożywać najlepiej 4-5 posiłki. Organizm lubi mniejsze porcje, ale częstsze, niż większe (gdzie się „zapychasz”) i rzadsze w czasie. Posiłki jedz najlepiej w stałych godzinach. Organizm się do nich przyzwyczaja. Podstawą, a nawet rutyną nowego dnia, stanowić u Ciebie powinno śniadanie. Twój organizm nasyci się energią na poranek, a jeżeli będzie to śniadanie białkowo – tłuszczowe, nie będziesz miał spadków „mocy” do czasu drugiego śniadania. Nie zapominaj również o zdrowej kolacji.

2. Detoks od soli, słonego i słodkiego jedzenia

Może przerazić Cię ilość cukru, soli i chemii, jaką dostarczyłeś sobie na urlopie. Takie produkty nie tylko spowalniają metabolizm, zakwaszają organizm, ale znacząco wpływają na samopoczucie i przybieranie na wadze. Ogranicz spożycie soli do minimum, słone i słodkie przekąski wyrzuć ze swojego jadłospisu, za to dodaj więcej np. ziół. Wzbogacają smak potraw i posiadają zdrowotne właściwości. Słodkości zastąpić możesz owocami i zdrowymi zamiennikami, ale tutaj również nie zapominaj o umiarze.

3. Woda, woda i jeszcze raz woda

O wodzie i jej właściwościach można pisać osobne artykuły. Wszyscy wiedzą, że jest podstawą życia i należy ją pić codziennie, a tak mało osób to robi. Niestety, herbata, kawa, czy soki, nie nawadniają organizmu tak, jak to robi woda. Woda przyczynia się do oczyszczania organizmu, dlatego natychmiast należy ją wdrożyć po wakacyjnej rozpuście. Jeżeli dla Ciebie picie wody stanowi wyzwanie, w przestrzeni internetu znaleźć możesz sporo pomysłów na zwiększenie ilości wypijanej wody. Te sposoby naprawdę działają !

4 . Wróć do aktywności fizycznej

W czasie wakacyjnego odpoczynku, mało kto utrzymuje wcześniejszą regularność fizyczną. Dobrze wiemy, czym to skutkuje. Organizmu nie oszukamy. Wróć na początek do mniejszych treningów, mogą to być nawet dłuższe spacery. Z czasem, kiedy Twoja wydolność i energia się poprawi, możesz wracać do dawnych aktywności. Zdrowe odżywianiem i ćwiczenia fizyczne działają razem cuda.

5. Zacznij się wysypiać

Z czym kojarzy się lato – np. z wiecznymi imprezami. Nie trudno w taki sposób zaburzyć cały rytm biologiczny organizmu. Sen odgrywa ważną rolę w procesie odchudzania. Spanie krócej niż 6h na dobę, przyczynia się do wzrostu wagi. Aby organizm się zregenerował potrzebuje co najmniej 7 godzin snu na dobę.

6. Postaw sobie cel

Czy łatwo jest realizować plany bez zapisanego celu? No nie. Nie ma odchudzania bez stałej motywacji. A jak dobrze wiemy, z nią jest ciężko. Postaw przed sobą konkretny cel i realizuj go konsekwentnie.

Skutecznego sposobu dla wszystkich na powrót do formy po wakacjach nie ma, ale jeżeli wprowadzisz te wyżej wymielone, to naprawdę dobry początek na start. Jeżeli chcesz uzyskać takie efekty, które wywołają szeroki uśmiech na Twojej twarzy każdego ranka potrzebujesz 3 dodatkowych elementów:

7. Zbilansowanej diety dopasowanej do indywidualnych potrzeb

Każdy z nas jest inny i ma inne potrzeby, ulubione produkty, rodzaj pracy, możliwości związane z aktywnością fizyczną. Idealna dieta powinna brać pod uwagę wszystkie te elementy i mieć dodatkową „instrukcję obsługi”. Powinniśmy mieć możliwość zadawania pytań, konsultacji i dopasowywania sposobu żywienia do nas. Odpowiednio zbilansowana dieta to nie rozwiązanie na tydzień czy dwa. To codzienny sposób żywienia, który po redukcji zbędnych kilogramów w sposób łatwy i niemal niezauważalny ma zapewnić nam stabilną wagę.

8. Motywacji i opieki Eksperta

Odchudzanie to droga do celu, niczym trening na olimpiadę. A czego potrzebuje każdy olimpijczyk w drodze na szczyt? Potrzebuje trenera, który nie tylko ustala skuteczny plan i sprawdza, czy go realizujesz na każdym jego etapie, ale także jest Twoją psychiczną podporą i wsparciem. W Programie Królów twoim olimpijskim trenerem jest Ekspert. Podczas pierwszej konsultacji rozmawiacie o tym:

✔Dlaczego chcesz schudnąć

✔Co zmieni się w twoim życiu, jeśli uda się osiągnąć cel

✔Dlaczego do tej pory się nie udawało

✔Co jest twoim największym motorem napędowym

✔Jakie wsparcie otrzymasz w ramach współpracy z Ekspertem

To ważny fundament, na którym budujecie plan i od razu przechodzicie do jego realizacji.

Dlaczego warto?

✅Program Królów jest to dieta on-line. Wspieramy Cię już od samego początku !
✅Zakupy robisz raz w tygodniu, dzięki temu nie tracisz swojego czasu.
✅Dwa posiłki możesz zastąpić gotowymi, zdrowymi posiłkami – w czasie “kryzysu” lub gdy akurat nie możesz ugotować czegoś zdrowego.
✅Efekty widzisz już po 7 dniach – śmiało możemy to stwierdzić po naszych ponad 20-letnich badaniach.
✅Program możesz stosować również z bliskimi, zawsze jest to dodatkowe wsparcie i wzajemna motywacja.
✅Ekspert, który prowadzi Cię on-line, jest do Twojej dyspozycji 24/7. Otrzymasz od niego wszystkie niezbędne materiały i oczywiście…wsparcie.
✅Jesz smacznie, zdrowo, do syta – zgodnie z filozofią programu “Im więcej jesz tym szybciej chudniesz.
✅Program to nie tylko dieta – posiada również walory edukacyjne jak zmieniać nawyki żywieniowe na te zdrowe i jak je zachować na dłużej.
✅Za kilka tygodniu podziękujesz sobie za decyzję, którą podjąłeś teraz.
✅Uzyskasz nie tylko szczupłą sylwetkę, ale przede wszystkim wigor i co najważniejsze, zdrowie.

9. Zdrowych nawyków żywieniowych

Podstawą Programu Królów jest zdrowie. Tylko wartościowe odżywianie się prowadzi do długotrwałych i pewnych efektów. 14 tygodni diety to wystarczający okres na naukę nowych, zdrowych nawyków żywieniowych. Z każdym tygodniem otrzymujesz nową listę dozwolonych produktów i nowe zalecenia od Eksperta. Dzięki takim stopniowym, zaplanowanym zmianom Twój organizm uczy się zdrowo odżywiać i na koniec wiesz, jak się odżywiać, żeby utrzymać ten sam wynik na wyświetlaczu wagi. Pozwolą Ci zerwać ze złymi nawykami, aby zredukować masę ciała i poczuć się lepiej nie tylko na lato, a NA LATA. Widzisz nie tylko świetne efekty, ale również czujesz większą energię i odporność, nie tylko tej fizycznej, ale i mentalnej.

Gdy do swojego życia wprowadzisz zdrową dietę, uzdrowisz swoje ciało i poczujesz przemianę: odzyskasz energię, radość, optymizm. Zobaczysz też, że za tymi zmianami podąży Twoja sylwetka. W tej właśnie kolejności.

Wraz z grupą Ekspertów i innych uczestników Programu będziemy z Tobą przez kilkanaście najważniejszych tygodni Programu, a także później, po jego zakończeniu, w okresie tzw. stabilizacji.

Program Królów pomógł już 150 000 osobom! Stanowimy ogromną społeczność, która wspiera i zachęca kolejnych uczestników do wytrwałości. Czy jesteś gotowy/a na wspólną podróż?

👉Jeśli potrzebujesz wsparcia, zapraszamy Cię na darmową konsultację z Ekspertem.