Jeżeli czytasz ten artykuł, to zapewne chcesz zrzucić kilka, kilkanaście, a może kilkadziesiąt kilogramów. Dopiero rozpoczynasz swoją próbę odchudzania lub jesteś osobą zdeterminowaną, a na swoim koncie posiadasz wiele prób redukcji wagi i dziesiątki wypróbowanych “dieta cud”. Jednak to, że czytasz te słowa, oznacza, że próby te nie przyniosły długotrwałego efektu, a może nawet kilogramy powróciły i w dodatku pojawiły się kolejne. Redukując swoją wagę, zawsze należy pamiętać, aby dieta była bezpieczna dla Twojego organizmu, a jej efekty utrzymały się jak najdłużej. Dlatego przedstawiamy Ci porady, jak skutecznie schudnąć i zdrowo żyć. 

Motywacja

Kiedy rozpoczynasz drogę do nowej sylwetki, ogromną rolę w tym procesie odgrywa świadomość. Musisz wiedzieć i być przekonany do tego, że NAPRAWDĘ tego chcesz. Twoja odpowiedź na to pytanie, powinna stanowić bezpośrednią motywację do odchudzania, stłumić drzemiące sabotaże i wewnętrzne konflikty emocjonalne. Aby podwoić siłę własnego motywatora, warto rozpocząć redukcję wagi z kimś bliskim. Nic tak nie motywuje, jak wynik przyjaciółki czy kolegi. Powinieneś również zrozumieć, że proces ten nie jest krótkoterminowy. 

Odżywianie

Podstawą dobrego życia jest zrozumienie zasad właściwego odżywiania i przestrzeganie tych zasad na co dzień. Idealna i zdrowa dieta prowadzi nas do wymarzonego ciała, a ma to olbrzymie odzwierciedlenie w każdym kontekście naszego życia. Zrównoważona dieta sprawia, że czujesz się naprawdę dobrze. Warto tutaj poprosić o pomoc osobę – doradcę, która przeszła zmianę nawyków odżywiania i wie, jak należy postępować na każdym etapie tej zmiany. Złożoność procesów wchodzących w zdrową redukcję wagi, wymaga wsparcia i wiedzy Eksperta, aby przebiegała ona w sposób nie powodujący uszczerbku na zdrowiu. Dlatego droga do nowej sylwetki, nie może być ścieżką w samotności. 

Osoba, która już wcześniej przeszła proces odchudzania doskonale wie jak to zrobić, jak motywować w momentach kryzysowych i kiedy te chwile mogą nas dopaść. Odchudzanie i nauka zdrowych nawyków żywieniowych to droga, którą nie można iść w samotności! Dlatego tak wartościowe jest wsparcie Eksperta oraz osób, które idą tą samą ścieżką w grupie wsparcia. 

Aktywność fizyczna

Jest to obszar przez wiele osób lekceważony lub odkładany na bok. Mając zbyt dużą masę ciała, nie mamy siły ani ochoty na jakikolwiek ruch. Aktywność jest nam jednak niewątpliwie potrzebna, aby zmniejszyć nadmiar kilogramów. Twoja aktywność powinna być regularna, choć na początku nie należy się przeciążać. Jeśli ciało się zmęczy ponad siły, głowa natychmiast zacznie odwodzić nas od kolejnego treningu. Ważny jest również czas i kolejność wykonywanych ćwiczeń. Idealnie jest, kiedy znajdziesz odpowiedniego trenera personalnego i rozpoczniesz z nim współpracę na siłowni czy też w innym miejscu, gdzie dostępne są różne formy aktywności fizycznej. 

Suplementy

Aby czerpać z życia więcej i czuć się naprawdę dobrze, nasz organizm potrzebuje dużej ilości witamin, mikroelementów i innych składników odżywczych. W obecnych, zabieganych czasach zapewnienie sobie przez cały dzień świeżego pożywienia, pełnego warzyw i witamin, jest bardzo trudne. Ważne jest wybranie suplementów, które prócz składu pozbawionego chemii, naprawdę będą wspierać Twój organizm i zdrowie. 

Czy od dłuższego czasu mówisz sobie, że musisz lepiej się odżywiać, schudnąć kilka kilogramów, ale nic z tego nie wychodzi? Mamy dla Ciebie coś specjalnego! Napisaliśmy ebook o tym – “Jak skutecznie schudnąć i zdrowo żyć”. Dowiesz się z niego, dlaczego zdrowy styl życia jest tak ważny w codziennym życiu człowieka i co zrobić, aby zmiany oraz zdrowe nawyki, zostały z Tobą na dłużej. Poradnik ten, to cenne informacje świadczące o tym, że jedzenie jest lekarstwem przy zachowaniu odpowiednich reguł. 

POBIERZ PREZENT

Życzymy Ci miłej lektury!